Kombinace MDMA s léky
Daniel
Dobrý den,
Chci se zeptat zdali můžu zkusit MDMA i přes užívání léků na předpis - Brintellix 20mg denně a Amilia 50mg denně. Poté Rivotril podle potřeby.
Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Danieli,
děkujeme za Váš dotaz. Užití samotného MDMA má svá specifická rizika a v žádném případě není dobré antidepresiva a MDMA kombinovat.
Užívání MDMA při současném užívání jakýchkoliv antidepresiv může zvýšit riziko serotoninového syndromu. Kombinace různých tablet extáze mezi sebou je také potenciálně velice nebezpečná. Kombinace s antidepresivy typu SSRI může účinek MDMA snižovat (SSRI blokují vstup MDMA do neuronu - využívají stejný transporter SERT).
Užití Rivotrilu v této kombinaci může být také velmi riziková.
Mohu se zeptat, proč se na to ptáte? Neváhejte nám znovu napsat, pokud potřebujete.
S pozdravem,
Nikol Spůrová