Darováni krve a kratom
ahojcau
Dobrý den, dočetla jsem se, že když občas užívám kratom, mělo by být údajně možné jít darovat krev, chci se zeptat, jak dlouho od poslední dávky kratomu bych měla čekat než budu moct krev darovat?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, ahojcau,
díky za Váš dotaz. S darováním krve a užíváním kratomu to bude stejná situace stejně jako u jiných drog včetně alkoholu. Určitě by bylo vhodné nechodit darovat krev pod vlivem nebo na dojezdu ani při odvykacím stavu. Pokud byste ráda udělala tak záslužnou věc jako darování krve, určitě by bylo fajn být zodpovědná a udržet si rozestup několik dní.
Měla byste být odpočinutá, dodržovat zdravou životosprávu, dostatečný příjem tekutin a živin, vitamínů, vyvyrovat se rizikovému užívání drog (vč. injekční aplikace, pokud užíváte i něco jiného). I pro Vás samotnou je to důležité, protože odběr krve je zátěž organismus.
Buďte v užívání kratomu opatrná, objevuje se čím dál více klientů, kteří mají s jeho užíváním potíže. Pokud by se Vám nedařilo vysadit, neváhejte se ozvat a můžeme zkusit vymyslet, co s tím.
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová