Pravděpodobnost užívání, jak často provádět test
Anonymní účastnik
Dobrý večer,
zajímalo by mě jak moc je spolehlivé provádění testu ze vzorků moči (především na pervitin). Stačí provedení testu 1 týdně. Může to například po měsíci ukázat na pravidelností užívání této drogy nebo je lepší test prováděn například každé 3 dny? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, anonymní účastníku,
děkujeme za Váš dotaz.
Pervitin je detekovatelný z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Je to ale velmi individuální. Každý člověk drogu metabolizuje jinak rychle, závisí také na její čistotě, frekvenci užívání, pohlaví, věku...
Nevím, z jakého důvodu chcete testování provádět ale pokud chcete monitorovat pravidelnost užívání, bude častější testování, například každý týden, pravděpodobně spolehlivější. Ale jak jsem již psala, je velmi individuální jak dlouho se člověk látky z těla zbavuje.
Kdybyste chtěl/a sdílet za jakým účelem testování potřebujete, dalo by se pravděpodobně odpovědět podrobněji. Pokud budete ještě potřebovat, klidně se na nás znovu obraťte.
Markéta