Co se snažit jist na stimulační drogách
Antonín
Zdravím, co se má člověk, který 2-3 šňupe a pouze pije (alkohol i vodu) snažit sníst? Všichni co znam trpí nechutenstvim a nenašel sem nic, co by šlo bez námahy pozrit.
Díky

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Antoníne,
děkujeme za zajímavý dotaz. Nechutenství je jeden z hlavních příznaků při užití stimulačních drog. Co se týká doporučení typu jídla, opravdu záleží na každém individuálně a je tedy obtížné doporučovat konkrétní jídlo. Obecně by však bylo vhodné do sebe dostat jídlo, které obsahuje alespoň nějaké vitamíny a minerály. Umím si představit zeleninu a ovoce, které má v sobě i vodu. Někdo by mohl dát přednost mléčným výrobkům, které jsou tekutější a tedy i lépe poživatelné. Záleží však na každém individuálně.
Píšete o užití stimulancií a alkoholu, což je naopak nevhodná kombinace. Obě tyto látky jsou více dehydratující, zvyšují tepovou frekvenci a neurotoxicitu. Navíc u člověka snižují sebekontrolu a vedou k rizikovému chování. Buďte tedy opatrný v kombinování látek, když už chcete něco užívat.
Za Drogovou poradnu
HS