Žádost o radu
Nikol
Dobrý den dnes když jsem si nitrožilně aplikovala pervitin tak se mi udělali po pár místech na ruce pipinky vypadají jako od kopřivy nebo komára místo mám zarudlé a bojím se co to je ještě se mi to nikdy nestalo

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Nikol,
díky za Váš dotaz.
Vznik různých vyrážek je po aplikaci pervitinu celkem častý jev. Může to být z několika důvodů - alergická reakce na některou z látek, čistota látky nebo nesterilní aplikace a nebo taky s aplikací souviset vůbec nemusí. Těžko ale takto po internetu soudit.
Doporučila bych Vám navštívit kožní ambulanci, pokud k lékaři nechcete, doporučila bych Vám navštívit kontaktní centrum např. https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/. Jsou zde i zdravotníci, kteří se na ruku podívají a vyhodnotí vážnost celé situace. Návštěvu KC bych Vám určitě doporučila, zvláště, pokud je vyrážka zarudlá. Ať si nezaděláte na vážnější problém.
Pokud byste potřebovala, klidně se na nás znovu obraťte.
Markéta