Elektřina
SureNot
Dobrý den, Jak je možné že po užití Pervitinu(C10H15N) má člověk tak zbystřené smysly a vnímaní a schopnost učení, pokud se tedy pervitin s ničím nekombinuje a čistota látky je cca 93% a více?
Jak je možné že dochází ke zvýšení napětí na synapsích z 1.3mV na až 2.7mV?(jak kdyby se do sebe člověk vešel dvakrát)
//Drogy jsou Toxické tudíž škodlivé.
A co může způsobit taková to meditace v kombinaci s pervitinem?
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12692473/
--> https://hemi-sync.com/learn/hemi-sync-technology/
Gateway process.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den SureNot,
děkujeme za neobvyklý dotaz a oceňuji skrytou poznámku. Bohužel Vám kvalifikovaně moc neodpovím, jelikož nejsem neurobiolog a ani výzkumník. V tuto chvíli ani v naší Drogové poradně nikdo podobného zaměření nefunguje, aby Vám mohl poskytnout odpověď.
Jen bych byla opatrná v glorifikaci pervitinu. Bezesporu bystří některé smysly, ale také může být velkým rizikem pro jedince, kdy je ohrožen po duševní i fyzické stránce. To však zřejmě při svém přehledu a zájmu o tuto látku tušíte. Pokud budete potřebovat konkrétnější a praktičtější odpověď, ozvěte se opět.
Hodně zdaru.
HS