Hhc a wchizofrenie
Piko je lék
Dobrý den,
Jak moc rizikové je užívat hhc pěn, když jsem byl 3x hospitalizovaný v PN al vždycky jsem měl v sobě nějaké drogy.
Diagnostikovali mi paranoidní schizofrenií, ale podle mě to byla spíš toxické psychózy.
Bylo by moc rizikov si sem tam zahulit hhc pen? Děkuji za odovied

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a děkuji za dotaz i za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte.
Bohužel vás ale svou odpovědí nepotěším. Věřím totiž, že užívání HHC není ve vaší situaci, kdy máte diagnostikované takto závažné psychiatrické onemocnění, vůbec dobrý nápad. Nikomu, kdo má takové psychickými problémy bych nedoporučila užívání podobných látek.
V souvislosti se schizofrenií se zkoumá užívání CBD, které nemá halucinogenní účinky a mohlo by mít na některá onemocnění positivní vliv,  HHC je naopak (podobně jako THC) spojováno s nárůstem takových potíží.
Snad tedy alespoň takto.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.