Kokain
George
Hezky den, mohu se zeptat, jak dlouho mohu tzv. nalízat po menší lázně kokainu, kterou jsem užil v pátek dne 20.10.2023 v nočních hodinách, dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toxikologická laboratoř uvádí orientační údaj: Kokain - detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 h (sliny totožná jako krev).
Berte to, ale prosím, že je to pouze údaj orientační. U každého to může být trochu jinak, s ohledem na individualitu organismu, frekvenci užití a kvalitu konzumované látky. Také nevíte, zda nebyl Kokain ,,říznutý" něčím, co by se případně dalo prokázat déle (např. trochou pervitinu apod.).
Pokud chcete mít jistotu, doporučuji koupit orientační test (v lékárnách jsou běžně dostupné, také se dají objednat přes internet) a sám se před jízdou otestovat.
Je fajn, že si schráníte informace a snažíte se minimalizovat případné potíže.
Mějte se hezky, Markéta Kordová