Odvikání THC
Jardar
Dobrý den
Už cca mesíc a půl abstinuji, ale pořád mám silné noční pocení občas je to lepší a vyměním poze jedno tryčko někdy až čtyři. Nevíte jak dlouho toto může trvat?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Jardo,
a co jste vysadil? Od čeho abstinujete? A mění se to noční pocení nějak v čase? Myslím jestli se to horší, lepší?
Podobné stavy - divoké, živé sny, někdy až noční můry, které může provázet i noční pocení, se objevují relativně často třeba i po vysazení marihuany. Někdy to může trvat týdny, někdy i měsíce, záleží na okolnostech. Určitě jsou ale cesty, jak si pomoci ... poptejte se v lékárně na přípravky, které omezí noční pocení, případně pocení celkově. Doporučuje se třeba užívání šalvěje, nebo kotvičníku, pomoci může spánková hygiena, hlídat si, co děláte před spaním apod. Koukněte na poměrně pěkný článek sem ... některé tipy by mohly pomoci.
A ještě se zeptám - jak jste to měl v době před užíváním? Někteří lidé se celkem pravidelně spotí téměř každou noc, aniž by něco vysazovali nebo užívali.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.