thc
anna
Dobry den, je mi 66 let....nachazim se v onkologicke lecbe,. Muj lekar je proti konopi, zkousela jsem CBD,,celkem nic moc..obcsas jen jakousy ulevu,ktera rychle zmizela.potrebovala jsem mezi zachvaty zvraceni jist, protoze jsem nedostala do pusy nic. ,.CBD mi opravdu nepomohlo.Takze prvni joint kdovi kde koupeny a blaho me zachvatilo takove ze jsem pak uz tajne hulila pred kazdou chemoskou, abych pak byla schopna dojet domu lehnout si a najist se. Predtim to bylo: na wc vyzvracet lehnout a lezet nehybne a cekat nekolik dnu i tydnu kdy vstanu sama z postele. a bude nasledovat dalsi cyklus.takze ten joint jsem si setrila mesic a vzdy jen par sluku a bylo mi uzasne, krasne... chute kvanta jidla, nezvedal se mi zaludek nemela jsem vsude krece,,,uzasny... no ted mi to nekdy chybi, lecba jeste probiha ale uz setrnejsi, se to da nejak zvladnout.ale kvuli tomu, ze stale hubnu bych rada zas trochu travy mela.Vzdy pak mam konecne hlad, chut k jidlu a vidim vse optimisticteji...v mem veku je mi trapny oslovovat nekoho na ulici. Lekar rika ze neexistuji prokzatelne studie, ze je to jen byznys. takze nejaka rada na neco nebo to mam tak nechat.bojim se az dojde k nejakemu zvratu v lecbe a ja to nebudu tolerovat uz mit tu berlicku nebudu. jak to vidite vy ostatni rekreacni hulici..jo a zavislosti se v mem veku asi nebojim..kdy jindy si clovek muze dovolit ten luxus byt zavisej nez v důchodu ...

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Anno,
díky za sdílení Vaší situace. Celkem rozumím, že si chcete pomoci a ulevit při obtížích, které Vám onkologické onemocnění přináší a pak jde "závislost" stranou. Oceňuji tedy nadhled k celé záležitosti, který je na místě a potřebný. Každý však může reagovat na užívání konopí individuálně a nemusím mít tak pozitivní zkušenost jako Vy. Samozřejmě i lékař má právo nesouhlasit s užíváním dané látky. Nevím, zda by však souhlasil, pokud byste spolupracovala s jiným lékařem, který by mohl konopí pro léčebné účely předepisovat. Je to zřejmě o domluvě, ale zde Vám přikládám dostupný odkaz na stránky Státní agentury pro konopí pro léčebné použití, kde je seznam předepisujících lékařů v daném oboru https://www.sakl.cz/pacienti/seznam-lekaru. Zkuste se tedy obrátit na některého lékaře z daného seznamu a domluvit se na spolupráci. Je to určitě vhodnější (beztrestná) varianta než zkoušet jiným způsobem shánět tuto látku a také s ohledem na Váš zdravotní stav je vhodnější odborný dohled. Jinak chci uvést na pravou míru, že tyto stránky nejsou diskuzní fórum rekreačních uživatelů, ale odpovídají odborníci, kteří s uživateli pracují.
Přeji, ať se Vám daří, co nejlépe.
HS