Pervitin a únava
Pepyk
Dobrý den,
Mám takový dotaz, jsem nyní pravidelný uživatel ale v menší míře, asi třetím týdnem šňupu cca 0,5g každý den, normálně spím, jim a praktikuji veškeré potřeby. Akorát poslední dva dny po davce pociťují opačný stav. Únavu, lenost, totálně bez energie. Večer normálně usínám únavou. Dle známého je to vyšší teplotou u výroby, není to třeba organismem? Díky za odpověď.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Pepyku,
děkujeme za Váš dotaz.
Pokud užíváte pravidelně určité množství návykové látky, může vzniknout tolerance což znamená, že potřebujete více látky k dosažení stejného efektu. To může způsobit, že se účinek stává méně výrazným a krátkodobým. Denní užívání je ale také známkou znužívání, což může rychle přerůst do závislosti.
Proto bych Vám doporučila zvážit Vaši situaci... co se děje, že se objevila tahle potřeba začít užívat tak pravidelně?
Možná by bylo fajn navštívit nebo kontaktovat adiktologickou péči.
Klidně znovu napište a můžeme společně vymyslet lepší řešení.
Držím palce.
Markéta