Prý pervitin
Jen tak
Dobrý den dnes jsem si šňupnul prý pervitin ale nic jen se mi potí ruce tod vše když jsem dal xtc tak jsem cítil větší příděl energie ale nic necicitm má to bílou barvu a je to mokré myslíte že by to bylo z toho jinak mi nic není a je to už tak 30 minut vím že to má rychlý nájezd ale nic kamarád říkal že když to máš poprvé tak to nic neudělá chci se zeptat jestli to může být pravda že látka neucinkuje poprvé ale třeba po druhé nebo tak děkuji za odpověď a čtení tohoto článku vím je dlouhý

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jen tak,
díky za dotaz. Je obtížné říci, zda to, co jste požil, byl pervitin. Drogy se často míchají i s jinými látkami, které nemají výsledný efekt a někdy naopak mohou být velmi nebezpečné zdraví a životu. Pravděpodobně se Vám stalo něco podobného. Pravost drogy Vám takto na dálku nikdo nebude schopen sdělit a jedinou možností je nechat si to laboratorně zjistit. Byla bych tedy opatrná při zkoušení dalších látek a doporučovala bych se tomu vyhýbat. Každopadně je určitě nemíchejte s jinými látkami a také buďte opatrný způsobem užití, pokud už chcete užívat.
Snad tato odpověď postačuje.
HS