Nadužívání internetu
Hedvika
Dobrý den,
prosím, jaká je podle Vás doba, která je ještě v "normě" co do používání internetu? Na mysli mám denně, např. do půl hodiny, hodiny, dvou hodin? Jedná se mi o to, kdy se podle Vás již jedná o závislost.. Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
na takovou otázku vám nedokážu dost dobře a jednoznačně odpovědět. Netuším podrobnosti kvůli kterým se ptáte ... jde o to, že na internetu tráví čas dítě v určitém věku, kolega v práci, který pracuje na počítači? Závislostí na internetu se zabývá například Poradna adiktologie. Je možné si tam přečíst podrobnější informace a udělat třeba i test. Zkuste se podívat sem. V pravém sloupečku na stránce najdete odkaz pro rodiče a blízké závislých.
Budu ráda, když napíšete víc, případně dáte vědět, jestli vám odkazy byly užitečné.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.