Zavislost
Martin
Ahoj,
Mam velky problem, jsem zavyslej na pivu, vim o tom, a chci to resit, ale nevim jak. Uz mockrat jsem toho chtel nechat ale nevyslo to... prisel jsem k vuli tomu i o rodinu. Jsem zoufalej, dokonce jsem uz aji uvazoval ze to ukoncim.....

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Martine,
děkujeme za otevřenost a odvahu začít řešit svoji závislost. Určitě to není jednoduché si přiznat svůj problém a říci si o pomoc. Dejte si šanci a vyhledejte v místě bydliště odbornou pomoc. Můžete buď začít praktickým lékařem nebo vyhledat adiktologickou ambulanci, AT poradnu apod., kde byste dostal další informace o možnostech léčby a doporučení na konkrétní zařízení. V zásadě jsou dvě formy léčby: ambulantní nebo ústavní. Jsou v různé délce a většinou tomu předchází nutnost jít na detoxifikační pobyt, kde vyabstinujete od alkoholu. Následuje samotná léčba a pak většinou doporučujeme následné doléčování, kdy se člověk vrací zpátky do  běžných podmínek života. Je to hodně ve zkrácené verzi. Více informací se můžete dozvědět při osobním kontaktu s odborníkem. Pokud budete chtít kontakty na zařízení v místě bydliště, napište město či okres v kterém žijete, a dáme Vám odkazy. Určitě na to nebuďte sám, to už znáte a víte, že to k ničemu většinou nevede.
Přeji Vám, ať se rozhodnete ke správné změně.
HS