Bolest, křeče
Caroline
Dobrý den, stala se mi taková nepříjemnost.. Při žilní ap. pervitinu jsem místo nádherného nájezdu zažila hrůzu.. Nejdřív mě pálilo v krku což se mi stává často, akorát teď to bylo nezvykle dlouhý až se mi zvedal žaludek a začala jsem kašlat. A najednou jsem dostala neskutečně bolestivý křeče do nohou (stehna, lýzka) nemohla jsem vstát, nemohla jsem nic.. jen jsem se svíjela v bolestech. Po nějaký době (cca 3 minuty) se mi podařilo nějak vyhoupnout a vstát a jak jsem se začala hýbat tak se bolest zmírnila a po chvíli už to jen “brnělo” .. Ale když jsem chvíli stala na místě tak to zas začínalo bolet.. prostě musela jsem se hýbat.
Jinak dávka nebyla nějak veliká.. jako byla větší ale někdy si dávám i víc.
Čím to mohlo být? To jsem byla fakt tak moc nakopaná že to tělo proste muselo speedovat? Nebo nemohlo to být třeba i únavou? Protože asi 4 předešlí dny moc nenaspala kvůli práci.. a v práci toho bylo moc takže jswm domu chodila fakt jako “vyšťavená”
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Caroline,
děkujeme za důvěru a dotaz. Bohužel takto na dálku a bez dalších informací nedokážeme určit příčinu Vašich potíží po aplikaci pervitinu. Mohlo by se jednat o souběh více okolností.
Konzumace pervitinu přináší mnoho rizik, která asi znáte. Pro jistotu Vám posílám odkaz na náš web, kde naleznete obecná rizika užívání pervitinu: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Je jisté, že bolesti budou s užitím pervitinu souviset, tím spíš také, že máte k podobným potížím předpoklady. Zprávou od vašeho organismu pro Vás je, že už pro Vás stimulancia ani jiné drogy nebudou to pravé. Velmi častou příčinou bolestí svalů, hlavy a těla při užívání stimulancií, je zanedbávání pitného režimu. Je tedy možné, že když budete dostatečně před užitím i průběžně poté pít nealkoholické nápoje, mohou se Vám nepříjemné bolesti vyhnout. Píšete, že jste také několik dní před užitím nespala a byla jste ve větším pracovním stresu. Odpočinek, dostatek spánku, zdravá strava, doplnění vitaminů a minerálů je před každým užitím velmi důležitý, jinak vaše „jízda" nemůže obvykle dopadnout dobře. Nikdy neberte vyšší dávky, ani při „jízdě" již nepřidávejte, také nikdy nekombinujte s alkoholem nebo jinými látkami. Nesnažte se během intoxikace ani tlumit bolest opiáty.
Bolesti mohou vyvolávat i zbytky chemikálií z výroby, nebo nezreagovaný efedrin, respektive pseudoefedrin, případně látky, často nebezpečné příměsi, kterými distributoři drog pervitin ředí. Někdy může bolesti způsobit i nesprávná aplikace. Metamfetamin ovlivňuje svalové napětí, tak se bolesti nebo tlak v těle mohou rozjet. Optimální je odstranit vyvolávající příčinu obtíží, tedy pervitin.
Pokud si nedokážete pervitin odpustit a užívání Vám přináší potíže, je na čase kontaktovat odbornou pomoc a nezávazně, třeba i anonymně, o všem promluvit - např. v adiktologické ambulanci, AT poradně, nebo kontaktním centru.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatná zařízení i anonymní služby pošleme.
Stačí Vám to takto?
Pokud potíže neodezní nebo budou neúnosné, určitě vyhledejte lékaře.
Buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová