Aplikace pervitinu do krční tepny
Owe
Prosím vás,omylem jsem si aplikovala pervitin do krční tepny!Kromě toho,že mi zas hořela půlka těla zevnitř(hlavně v oblasti srdce),tak se chci zeptat,jaký to má vliv na účinek?Děkuji.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Owe, dobrý den,
díky za Váš dotaz a důvěru. Obecně vzato, při aplikaci drogy do tepny se nástup účinku zrychluje a může dojít k závažným komplikacím. Píšete, že jste aplikovala do krční tepny. Při této aplikaci droga se dostává přímo do mozku, nástup účinku je velmi rychlý a komplikace mohou být závažné. Obecně vzato, každá aplikace do krku je velmi riziková a může také snadněji dojít k infekcím, které Vás mohou ohrozit na životě.
Mohu se zeptat, z jakého důvodu aplikujete do krku? Pokud máte špatný žilní systém, bylo by vhodné se nad Vaším užíváním alespoň zamyslet. Pokud aktuálně nechcete či nemůžete s užíváním přestat, zkuste zvážit alespoň jiné alternativní aplikace. Zde zasílám odkaz, kde se můžete dočíst více: http://new.edekontaminace.cz/dekontaminace-ii-2015-alternativni-aplikace/
Můžete také vyhledat některé z kontaktních center nebo terénního programu, kde s Vámi mohou vše osobně probrat a poskytnout pomůcky k bezpečnější aplikaci.
Pokud by se u Vás po této aplikaci nebo nějaké další, vyskytly zdravotní potíže, neváhejte ihned vyhledat lékařskou pomoc. Čím dříve, tím lépe. Důsledky mohou být závažné!
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrná a klidně ještě napište, pokud potřebujete.
S pozdravem,
Nikol Spůrová