trittico a lsd
random
dobry den, rad bych se zeptal, ci je nejake riziko dat si ctvrtku lsd tripu pri uzivani trittica (75 mg). je lepsi napriklad postupne vysadit tyden predem? ocenim jakoukoli radu, jak zustat co nejvice v poradku.. dekuji moc!

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Randome,
děkujeme za dotaz. Jsem ráda, že přemýšlíte o bezpečnosti pro sebe v této situaci.
Neznám bohužel Váš stav a další okolnosti užívání trazodonu. Zvažte vše pro a proti, zda je to pro Vás přijatelné i s možnými nepohodami, což dopředu neumí nikdo odhadnout. Určitě je dobré neužívat obě látky společně. Je tedy vhodné mít mezi nimi časový rozestup, pokud už toto plánujete. Vámi navrhnuté období by mělo být v pořádku. Jen počítejte s postupným navýšením medikace nazpět a tedy pomalejším efektem účinku psychiatrické medikace. Neznám bohužel Váš stav a další okolnosti užívání trazodonu.
Pokud byste potřeboval něco doplnit, ozvěte se.
Za Drogovou poradnu
HS.