Panické ataky
Míša
Zdravím, chtěla jsem se trošku vypsat a zároveň zeptat. Nikdy dřív jsem drogy nebrala, ale před rokem jsem si zkusila prvních pár věcí.. Vždycky na nějaký párty. Nějak jsem si řekla, že zkusit se má vše a od tý doby jsem třeba jednou za dva tejdny si něco dala. Třeba kokain, pervitin ne.. Až do asi 4 měsíců zpátky, kdy jsem nakonec zkusila pervitin poprvé. Podruhý, kdy jsem ho zkusila tak mě to semlelo, když to odeznívalo.. Totální výčitky, psychicky nalomená aji jsem měla úzkosti kdy jsem myslela, že snad umřu. A od ty doby když mi není psychicky dobře, některý den, tak si na to kolikrát vzpomenu a vrací se mi to, nebo mívám stavy, který jsem dřív neměla. Měla bych navštívit nějakého psychologa pro jistotu, nebo něco co by mohlo pomoct? Jsem odjakživa hodně senzitivní a hodně přemýšlím o věcech. Tak si myslím, že jsem si z toho udělala nějaký trauma..Děkuji za radu

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Míšo,
děkujeme za dotaz a sdílení Vašeho problému. Určitě Vám konzultace s psychologem nebo adiktologem neublíží a může Vás naopak nasměrovat ke stabilizaci. Budete mít prostor na sdílení svého prožívání, odkud pramení Vaše úzkosti a s čím souvisí. Užití pervitinu zřejmě otevřelo něco, co by se jinak neprojevilo. Zároveň tím můžete předejít některým komplikacím a neuváženému jednání např. pomoci si prostřednictvím medikace. Můžete s odborníkem mluvit o svých pocitech, hledat efektivní řešení pro předcházením těchto nepříjemných stavů. Existuje řada technik, které podpoří Vaše konání a sebevědomí. Pokud byste potřebovala dát kontakt na nějaké odborné zařízení v místě Vašeho bydliště, napište okres a dáme Vám odkazy na příslušné služby.
Za Drogovou poradnu
HS