MDMA vysazení
dunkmancz
Dobry den, měl bych dotaz ohledně MDMA, teď měsíc/2 jsme s kamarády meli koule a krystalické mdma, po +- 3 týdnech nám už koule přestali bavit, tak jsme přešli na krystalické mdma, to jsme teď jeli 2-3x do týdne od 0.5-1.5g na osobu
Teď jsem už týden nic neměl, a mám strašně špatný spánek, několikrát se probouzim v noci, a hůř se mi usina.
V tuhle chvili co to píšu, me bolí hlava jak kdybych měl migrénu (tlaky ze zadu v hlave)
Můj dotaz je zda to je kvůli tomu že jsem to už přestal brát?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, dunkmancz,
díky za Váš dotaz. Bohužel takto na dálku a bez dalších informací Vám nedokáži jednoznačně odpovědět.
Zhoršený spánek či bolesti hlavy bývají po vysazení stimulancií obvyklé, někdy se tyto potíže mohou objevit i po jednorázovém užití.
Vždy je fajn, se nejprve zaměřit na příčiny těchto potíží a předem se jim pokusit předejít.
Je jisté, že bolest hlavy bude s užitím těchto látek souviset, tím spíš také, že máte k podobným potížím předpoklady. Zprávou od vašeho organismu pro Vás je, že už pro Vás stimulancia ani jiné drogy nebudou to pravé. Velmi častou příčinou bolestí hlavy při užívání stimulancií, je zanedbávání pitného režimu. Je tedy možné, že když budete dostatečně před užitím i průběžně pít nealkoholické nápoje, mohou se Vám nepříjemné bolesti hlavy vyhnout. Důležitý je také odpočinek, zdravá strava, doplnění vitaminů a minerálů. Nikdy neberte vyšší dávky, ani při „jízdě" již nepřidávejte, také nikdy nekombinujte s alkoholem nebo jinými látkami. Nesnažte se během intoxikace ani tlumit bolest opiáty.
Bolesti hlavy mohou vyvolávat i zbytky chemikálií z výroby, často nebezpečné příměsi, kterými distributoři drog stimulancia ředí.
Stimulancia ovlivňují svalové napětí, tak se bolesti hlavy nebo tlak v zátylku mohou rozjet. Optimální je odstranit vyvolávající příčinu obtíží, tedy mdma. Někdy je třeba také pár dní počkat a tyto potíže většinou odezní.
Pokud si nedokážete mdma odpustit a užívání Vám přináší potíže, je na čase kontaktovat odbornou pomoc a nezávazně, třeba i anonymně, o všem promluvit - např. v adiktologické ambulanci, AT poradně, nebo kontaktním centru.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatná zařízení i anonymní služby pošleme.
Stačí Vám to takto?
Pokud potíže neodezní nebo budou neúnosné, určitě vyhledejte lékaře.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová