Detekovatelnost pervitinu
Puf
Dobrý den,
Svátečně užívám pervitin. Chci se zeptat, za jak dlouho od požití pervitinu můžu řídit auto? Policie dělá testy ze slin, nebo potu a nevím, jak dlouho je pervitin detekovatelný. Nemyslím tím řízení pod vlivem. Mám tím na mysli dny. Můžu řídit již třeba 2 dny od posledního požití, kdy jsem naprosto střízlivá a nejsem pod vlivem drogy? Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
doba záchytu je velmi individuální, záleží především na intenzitě/frekvenci předchozích užití, na kvalitě konkrétní látky a individualitě organismu, rozmezí se tedy může lišit. Proto prosím berte uvedené údaje níže pouze jako údaje orientační.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny/pot = totožná jako u krve
Pokud chcete mít jistotu, že jste před jízdou v pořádku, doporučuji obstarat si testy a sama se testovat. V lékárnách jsou běžně dostupné nebo se dají objednat na internetu.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová