slyšiny
chytrydegeš
byl jsem na piku na prvnich teknech od patku do nedele a byl vhuru az do utery. od navratu do civilizace slysim furt tekna s projizdeni aut a vlaku, ikdyz jsem se uz prospal

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, chytrydegeš,
díky za Váš dotaz a důvěru. Chápu, že vás dobíhající zvuk tekna mohl vyděsit a není vám ještě úplně hej. Každý člověk je jedinečný a drogy na něj působí všelijak, stejně tak i důsledky jejich užívání se mohou u jednotlivců lišit. Co je jisté, že jste dostal zprávu od vašeho organizmu, že drogy a několik dní bez spánku nebudou to pravé, ještě v kombinaci s několikadenní tekno hudbou.
Doporučuji Vám se uklidnit. Tyto potíže obvykle do několika dní ustupují. Bylo by vhodné si dostatečně odpočinout, zdravě a vydatně jíst i pít, doplnit vitamíny a minerály, zejména magnesium. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den, čerstvý vzduch. Určitě se na co nejdelší dobu vyvarujte dalšímu užití drog včetně alkoholu. Během dne i navečer je dobré popíjet meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně. Můžete také využít vůni levandule či některé preparáty s melatoninem. Je fajn dopřát si klidovější režim a vyhnout se stresovým situacím, které by Vás mohly zatížit.
Pokud potíže budou nadále pokračovat nebo se v různých podobách vracet či stupňovat, vyhledejte lékařskou pomoc a otevřeně o tom s lékařem promluvte.
Je pravděpodobnější, že se to do několika dní opět vrátí do normálu. Pokud budete potřebovat napište, odkud jste, a zkusíme vám vyhledat odborníka v okolí.
Přeji jen to dobré a duďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová