Pocit svobody
Krocan
Dobrý den Mám za sebou 16.měsíců abstinence pervitinu. Je mi kupodivu hrozně dobře. Mám pocit velké svobody jaký jsem dlouho nezažila.Jediné co je na tom pitomé je to ,že jsem za rok přibrala 30.kg.Jsem jak hroch. Výborné na tom je že to mohu zdravě řešit. Chodím do nutriční poradny a protože jsem čistá mohu bez obav jezdit autem.Poradna je až v okresním městě.Tlustoprdita mi hrozně vadí kila dolů jdou velmi pomalu. Dnes už ale dobře vím,že být hubená troska na kterou není v ničem spoleh je mnohem horší.Ten pocit svobody,že nemusím nic shánět fakt stojí za to.Jak si uspořádáme den takový ho mám. Je to krásný škoda,že jsem to neviděla dřív.Děkuji za možnost svěřit se doma vědí co jsem udělala ale raději o tom nemluvíme. Hezký den

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Krocane,
děkujeme za důvěru a sdílení Vašeho příběhu, který může být motivující pro ostatní, kteří se zatím k podobným krokům rozhodují. Chci ocenit, že jste tak dlouho vydržela abstinovat a neopouští Vás optimismus i v řešení své nadváhy. Líbí se mi, že to berete s nadhledem, který je potřeba, aby jste byla sama se sebou spokojená. Bohužel po vysazení pervitinu se stává, že člověk přibírá na váze, ale není to nic, co by nebylo řešitelné úpravou stravy, pohybu a motivací ke změně. Souhlasím, že je to o hodně lepší varianta než závislost na pervitinu, která člověka dokáže ničit po psychické, somatické a sociální stránce.
Držím Vám palce s udržením si pocitu svobody a trpělivosti, a hlavně spokojenosti v abstinenci.
HS