Pervitin a nosní přepážka
Naha
Dobrý den měl bych dotaz spíše teoretického hlediska v jakém stavu asi může být nosní přepážka po 9 letech užívání pervitinu známka požívání je i pro laika hodně viditelná a mám spíš strach s tím jít na vyšetření ORL

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Naho,
děkujeme za dotaz.
Co se týče míry poškození, mohu jen hádat. Každý člověk je jiný. Stejně je tomu tak i s reakcí těla na drogy. Nepíšete jak často a kolik užíváte atd. Pokud ale zmiňujete, že je poškození viditelné, s návštěvou lékaře bych neváhala.
Pouze lékař zhodnotí, zdali je potřeba léčba, případně jaká forma - konzervativní/chirurgická.
Co můžete Vy sám udělat. Omezit užívání na minimum, ideálně přestat úplně. Pokud to nejde, je možné vyzkoušet jinou metodu aplikace např. kapsle. Dále můžete vyzkoušet hydratační sprej do nosu.
Opravdu bych Vám doporučila návštěvu lékaře. Čím dříve, tím je pravděpodobnější, že se podaří minimalizovat již vzniklá rizika.
Pokud byste potřeboval, klidně se znovu ozvěte. Rádi Vám poradíme.
Markéta