Odpověď
Likos
Dobrý den, chtěl bych vám poděkovat za odpověď.
Ohledně té agresivity si myslím že už je to mnohem lepší naučil jsem se filtrovat co mi lidé říkají a nebrat si to tolik k tělu :)
Ale abych odpověděl na tu věc ohledně terapeuta tak o tom už jsem přemýšlel mockrát ale problém je v tom že já nejsem schopný tam přít a začít se svěřovat někomu koho vůbec neznám :(
Ne jednou už jsem si nějákého hledal ale já bych tam nedokázal mluvit to bych tam musel příjt sfoukanej...
Děkuji a těším se na vaše rady :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Likosi,
rozumím obavám z toho někam přijít a začít o sobě mluvit. Na stranu druhou ... co tak strašného by se mohlo stát? Žádný dobrý terapeut se nelekne, neuteče a nebude vás soudit. Prostě vás nechá mluvit a bude naslouchat.
Máte pravdu, je těžké o sobě mluvit. Někdy je těžké mluvit s cizím člověkem. Jindy je to jednodušší. Říct ty podstatné věci i ty, které vás samotného straší, může být snazší, když dotyčného ještě neznáte a nezáleží vám tolik na tom, co si bude myslet.
Jak říkám ... rozumím tomu, že se vám do toho nechce. Ale také vnímám, že už o tom nějakou dobu uvažujete a možná jen hledáte ten poslední impuls, něco, co vás nakopne. Co by to tak mohlo být? A je skutečně potřeba na nějakou takovou událost čekat? Nejde se prostě rozhodnout? Je to jen a jen na vás.
Držím palce, abyste v sobě odvahu našel ... třeba si i dopředu sepsal, co všechno chcete říct ... ale prostě začal!
Zdravím a přeji hezké poslední letní dny,
Gabriela Minařík.