Náhrada
Chose
Zdravím mám dotaz ohledně stimulantu. Perník někdy beru jen kvůli sexuálním aktivitám. Zajímalo by mě, jestli existuje něco legálního na stejné bázi a se stejnými účinky. Děkuji za odpověď. 😉

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
bohužel nevím o ničem, co by fungovalo stejně jako pervitin, nemělo to riziko závislosti, a zároveň bylo legální.
Obecně se v oblasti sexu doporučují afrodiazika, některá z nich mají svá rizika, o těch se však dovíte na internetu dost, i jejich nabídka je široká. Případně jde pak asi konkrétně o to, co si přesně od perivitinu v sexu slibujete ... někdo ho užívá hlavně proto, aby si vůbec troufl někoho oslovit, jiní chtějí podat větší a déledobějšší výkon, pro některé je to primárně zdroj energie, pro jiného jde o ztrátu zábran ... apod. podle toho pak má smysl hledat vhodné afrodiziakum, nebo jiné řešení, třeba i po poradě s odborníkem.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.