Pomoc ze závislostí ???
Jakub
"Dobrý den,
jmenuji se [Jakub], je mi 26 let, a chtěl bych se obrátit na vaši poradnu ohledně mé závislosti na metamfetaminu. Užívám tuto látku od svých 19 let, nikdy jsem ji neaplikoval nitrožilně a nemohu se označit za každodenního uživatele. Přesto cítím, že má závislost na droze ovlivňuje můj život negativně, i přesto že ve svých letech se na mě rodina nevykašlala a stále bydlím u rodičů. Ale pociťuji bez drogy unavený, nudný život atd... zkráceně vím že mě droga občas ovládne a chci se zařadit zpátky do svého života který sem žil například v 18 letech, prostě rád bych začal něco dělat pro svou situaci a hledám vaši pomoc mohli byste mi prosím poradit, jak bych mohl postupovat dál a jakou pomoc bych a hlavně kde bych měl vyhledat? Bydlím v okrese Mělník a četl jsem že se léčba nebo detox neboli jak se to dá nazvat dělí na několik kritérií.
Děkuji vám za vaši pomoc.
S pozdravem,
Jakub

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jakube, zřejmě jste omylem zadal stejný dotaz dvakrát. Přikládám tsem edy kopii své odpovědi.
Dobrý den Jakube,
chci ocenit Vaše rozhodnutí řešit svoji závislost na pervitinu. Určitě je více možností léčby, ať ambulantní formou nebo pobytovou formou. Většinou se léčby ještě liší intenzitou a délkou programu. Jinak je léčba společná uživatelům jakýchkoliv drog a kombinací drog. Asi bych Vás odkázala na osobní konzultaci, kde se na základě bližších informací od Vás,dozvíte o možnostech léčby více a pomohou Vám se zajištěním této léčby. Nejbližší zařízení v dosahu bydliště, kam se můžete obrátit, jsou tyto:
Mělník, AT ordinace Mělník
Adiktologické centrum s. r. o.
Ambulantní léčba
Bezručova 612/32, Mělník, 276 01
Tel.: 315 670 511, 731 947 512
www: http://www.adiktologickecentrum.cz/index.php
Mladá Boleslav, Adiktologické centrum poradenství a terapie
Laxus z. ú.
Ambulantní program
Ptácká 162, Mladá Boleslav, 293 01
Tel.: 730 516 447
Provozní doba: Po-Čt: 9:00-17:00, Pá: 9:00-15:00. Nutné objednání předem.
Sociální a adiktologické služby pro uživatele návykových látek, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.
www: https://www.laxus.cz/adicentrum-mlada-boleslav/
Mladá Boleslav, Kontaktní a poradenské centrum Mladá Boleslav
Semiramis, z. ú.
Kontaktní centrum
Ptácká 162, Mladá Boleslav, 293 01
Tel.: 724 290 697
www: http://www.os-semiramis.cz/centra/k-centrum-mlada-boleslav/
Je dobré se na konzultaci předem objednat, aby měli na Vás čas a prostor. Tyto služby jsou bezplatné a bez Vašeho souhlasu se neposkytují informace dalším osobám. Buď se domluvíte na spolupráci přímo anebo Vám pomohou zajsitit potřebnou léčbu v jiném odborném zařízení, včetně detoxifikace.
Snad takto postačuje, případně se ozvěte opět a pokusíme se doplnit potřebné informace či kontakty.
Přeji,ať Vám vydrží rozhodnutí a buďte trpělivý.
HS