Abstinenční příznaky po vysazení DHC a Trittico
Jesus 1981
Dobrý den,
Chtěla bych Vám velmi poděkovat za Vaše odpovědi i kontakty, nesmírně mi to pomáhá, první noc jsem se konečně po 7 dnech vyspala a pomalu přestává odpolední strach z toho co mě čeká v noci.
Samozřejmě s lékařem jsem v kontaktu, vracet se už po týdnu zpět nemá smysl, užívám různé čaje a vitamíny a pomalu se začínám cítit lépe. Samozřejmě bych ráda každého touto cestou varovala, pokud Vám lékař bude tvrdit, že Trittico je neškodné nebo Vás nebude informovat o rizicích spojených s léčbou např. DHC. Každý reagujeme jinak a nepřejí nikomu dostat se tam kam jsem se dostala já. Rozhodně nezkoušejte nic vysazovat sami bez porady s lékařem. A pečlivě zvažte zda si nevystačíte s běžnými analgetiky. Pokud bych měla možnost vrátit čas, rozhodně bych do opiátů nešla. Děkuji za vše a přeji vše dobré.Na kontakty se pro podporu obrátím.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jesus1981,
děkujeme za odpověď a poděkování. Souhlasím s Vámi, že je velmi jednoduché se dostat do této situace bez náležitých informací od lékaře a naopak obtížné vysadit a být na to sám bez spolupráce a odborné podpory.
Je fajn, že se stav zlepšuje a věřím, že tomu bude i nadále.  Pokračujte v doporučeních vycházejících ze zdravého životního stylu- denní reřim s pestrou stravou, vitamíny a tekutinami,  dostatečná aktivita i odpočinek pro tělo i  "hlavu k zaměstnání myšlenek". Určitě se bude zlepšovat chuť k tomu, co Vás baví a naplňuje a lépe tak budete zvládat i každodenní povinnosti. Hlavně je potřeba dát tomu čas, trpělivost a pevnou vůli k nesahání po rychlém řešení a pomoci.
Držím Vám i nadále palce,
HS