Problem po 1razovom uziti marihuany
Pozitkar
Dobry den pred 7 mesiacmi som uzil marihuanu. Bol som trochu mimo asi pol hodinu a mal som po nej panicke ataky. Ked to preslo ostalo vo mne stale napatie, az kym sa cca o tyzden tento atak nezopakoval. Nasledovali velke uzkosti, pocit ze nezijem v realite hoci viem ze cely cas som v nej zil a divne myslienky o existencii, fylozoficke kraviny ktore mi uzkost iba zhorsovali. Bol som aj u psychiatricky a ta mi povedala ze by to malo prejst casom aj bez liekov. Lenze uz ubehlo 7 mesiacov a hoci mierne zlepsenie tam citim stale mam tie divne existencne myslienky ktorym sa akoby neviem branit a sposobuju mi uzkost. Chcem sa opytat ci s tym mate skusenost u niekoho ci to proste raz skutocne uplne prejde, ci sa s tym moja psychika uplme vysporiada, lebo ani spanok nemam moc dobry aj som taky precitliveny na dotyky aj na zvuky a mam stiahnute svalstvo. Odvtedy som sa toho nedotkol ani alkoholu a snazim sa zit normalny zivot ale stale to mam v urcitej miere.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Požitkáři,
jestli toto vše trvá už 7 měsíců, doporučila bych vám znovu se obrátit na lékaře a nenechat se odbít. Mluvte otevřeně o všem, co se stalo a jak se cítíte, včetně zmiňovaných potíží se spánkem a změnami vnímání. Klidně zkuste kontaktovat původní psychiatričku, a pokud nebudete spokojený, tak třeba i někoho dalšího. Můžete zkusit kontaktovat i adiktologickou ambulanci v okolí. Další možnost, kde hledat pomoc, jsou skupiny zaměřené na integraci psychedelické zkušenosti. Zkuste se podívat sem, ozvat se a uvidíte.
Snad v tuto chvíli alespoň takto. Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se nakonec rozmyslel a jak se situace vyvíjí.
S pozdravem a přáním, aby bylo lépe,
Gabriela Minařík.