Suboxone -Zubsolv
oxygene
Dobrý den
Mám na Vás jen dotaz který lékař může v Brně předepsat Soboxone nebo Zubsolv.Je to pouze Mudr.Marek nebo i jiný lékař popř..Zdravotní středisko díky za odpověď..Z pozdravem Oxygene:-)

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Oxygene,
děkujeme za dotaz. Moc se nerozepisujete o dané situaci, tak alespoň základní informace.
V Brně je možnost přes Podané ruce kontaktovat, jak substituci buprenorphinem, tak i metadonový program. Předpokládám, že oba programy zaštituje MUDr.Ronald Marek.Pak na stránkách NMS https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci jsem dohledala i kontakt na paní doktorku Novotnou.
Zde odkaz na kontakty:
Brno, Psychiatrická ambulance
Substituční léčba
Jugoslávská 13, Brno, 613 00Tel.: 543210848
substituční léčba - suboxone MUDr. Jana Novotná
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Substituční léčba
Hapalova 22, Brno, 621 00Tel.: 541226070, 777916263
substituční léčba - subutexMUDr. Ronald Marek
www: http://www.podaneruce.cz
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Substituční léčba
Bratislavská 69, Brno, 602 00Tel.: 778 705 025, 778 530 363
substituční metadonový program
Příjmové dny do metadonového substitučního programu: Pondělí 9:00 - 10:00
Mgr. Tomáš Kozel, DiS. vedoucí
Další možností je zkusit kontaktovat tyto centra s tím, že by Vám mohli poskytnout kontakt na další pro ně známá centra, lékaře, kteří poskytují substituční léčbu. Substituci může předepisovat i lékař, který má možnost preskripce rpt.s modrým pruhem, většinou jsou to psychiatři, ale setkala jsem se i s praktickým lékařem, že předepsal rpt. na tyto léky. V neposlední řadě mohou substituční medikaci předepisovat v centrech bolesti. Vždy je potřeba rozlišit, zda se jedná o dlouhodobou substituční léčbu, protože se uživateli nedaří fungovat při plné abstinenci, nebo se jedná o pomoc s vysazením jiné látky díky nasazení substituce apod.
Pokud byste pořeboval doplnit nějaké informace, ozvěte se opět.
Za Drogovou poradnu
HS