Léčba
xXXXx
Bydlím v Litomyšli potřeboval bych nutně pomocí kam se můžu obrátit jsem závislí na tramalu , neurolu ,pervitinu a alkoholu ... Občas kratom a tráva no .. Už jsem vám párkrát v minulosti psal jenže jsem se dostal do situace kdy jsem začal brát větší množství pervitinu což byla chyba za poslední měsíc jsem měl dvakrát takovou stíhu že jsem ani nevěděl co je realita a co ne stracel jsem se apsolutne ve vsem .. Jelikož jsem na benzodiazepinech a opioidech fyzicky závislí tak budu potřebovat i detox ... Na léčení jsem nikdy nebyl mám z toho i strach ale je to má poslední šance ... Nastoupit můžu na léčení prakticky ihned pokud mě uvolní z práce , což si myslím že bych zvládl domluvit .. prosím o pomoc děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den xXXXx,
oceňuji, že si říkáte o pomoc a chcete se svou situací něco dělat. Ohledně léčby by bylo dobré jako první krok zkontaktovat ambulantní adiktologické zařízení, kde byste na základě informací získal doporučení do léčby, kontakt na léčebnu a případně i přechodnou podpůrnou péči, než byste mohl nastoupit do ústavní léčby. Někdy jsou do léčeben čekací lhůty, jelikož poptávka převyšuje kapacitu léčeben. Přímo v Litomyšli jsem nenašla žádné odborné zařízení, tak Vám předávám na města v dojezdové vzdálenosti. Doporučuji se objednat k nim telefonicky, aby jste měli prostor a čas v klidu vše probrat.
Svitavy, Adiktologické centrum poradenství a terapie
Laxus z. ú.
Ambulantní programWolkerova alej 92/18, Svitavy, 568 02Tel.: 733 734 912 (pro objednání volejte, prosím, ÚT, ST, ČT 12-14h)
Provozní doba: Út + Čt: 9:00-15:00. Nutné objednání předem.
Sociální a adiktologické služby pro uživatele návykových látek, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.www: https://www.laxus.cz/adicentrum-svitavy/
Pardubice, Adiktologické centrum poradenství a terapie
Laxus z. ú.
Ambulantní programJana Palacha 1552, Pardubice, 530 02Tel.: 733 734 912 (pro objednání volejte, prosím, ÚT, ST, ČT 12-14h)
Provozní doba: Po-Čt: 9:00-16:00, Pá: 9:00-14:00. Nutné objednání předem.
Sociální a adiktologické služby pro uživatele návykových látek, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.
www: https://www.laxus.cz/adicentrum-pardubice/
Pardubice, Protialkoholní a protitoxikomanická ambulance
Pardubická krajská nemocnice, a. s.
Psychiatrická léčbaKyjevská 44, Pardubice, 532 03Tel.: 466 016 621MUDr. Markéta Fialová
www: http://www.nemocnice-pardubice.cz/cs/
Svitavy, Psychiatrická AT ambulance
Svitavská nemocnice, a. s.
AT ambulanceBudova Červeného Kláštera, Kollárova 7, Svitavy, 568 25Tel.: 461569248
prim. MUDr. Zdeňka Kovářováwww: http://www.nemsy.cz
Určitě se neobávejte a řekněte si o pomoc. Co se týká uvolnění z práce, lze si od praktického lékaře vystavit pracovní neschopenku nebo by Vám jí nejpozději vystavili při přijetí do nemocnice.
Postačuje takto? V případě jakýchkoliv dotazů se na nás můžete opět obrátit a pokusíme se Váš dotaz zodpovědět.
Přeji hodně zdaru.
HS