Pervitin
Ivana
Dobrý den,zajímalo by mě jestli můžu překročit hranici množství pervitinu v krvi.Pokud ji překročíme 8x,tak bych měla být mrtvá,nebo ne? Ptám se podle zprávy z nemocnice,tak mám nějakou hladinku,ale v podstatě tomu vůbec nerozumím, protože drogy neberu.Prosim o radu!

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Ivano,
omlouvám se, ale moc Vašemu dotazu nerozumím. Píšete, že drogy neberete a ve zprávě z nemocnice je uvedeno, že jste měla vysokou hladinu pervitinu v krvi.
Obecně lze říci, že pokud se jedná o hranici množství pervitinu v krvi a zdravotních následků nebo přežití, závisí to na kvalitě samotné drogy, množství drogy, ale také na konstituci a somatické dispozici daného člověka, který drogu užil. Více info o stimulantech http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
Zkuste tedy více upřesnit svůj dotaz nebo dovysvětlit situaci. Můžete to psát i do skryté poznámky, která je viditelná pouze pro odpovídající.
Za Drogovou poradnu
HS