Abstinenční příznaky po vysazení DHC a Trittico
Jesus1981
Dobrý den, jsem nějaký 7. den po vysazení, stále prožívám ranní agónie a šílené bolesti, ale den ode dne je to o trochu lepší, musím pracovat, takže nemohu se léčit někde v zařízení, existuje např. Nějaká linka podpory? Mohu mít 7. Den již z nejhoršího venku, pokud jsem brala jen max. 3 týdny tyto léky? Moc děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jesus1981,
co se týká vývoje vyabstinování z DHC, jedná se o individuální záležitost. Každý jedinec to bude prožívat jinak subjektivně, takže zůstává podobná odpověď jako minule, že abstinenční příznaky mohou trvat cca 14 dní, ale některé příznaky mohou přetrvávat delší dobu. Ptáte se, zda můžete být sedmý den z nejhoršího venku. Myslím si, že ano a opravdu se bude Váš stav zlepšovat, pokud to nebude řešit "samoléčbou" jinými léky než podpůrnými vitamíny a případně s nenávykovou medikaci od lékaře. Můžete samozřejmě volat i do našeho zařízení v rámci Sananimu specializovaná psychiatrická ambulance na m. 603 831 815  v pracovních dnech  mezi 8-17 hod. nebo poradenská linka Sananim m.602 666 415 v pracovních dnech 13-17 hod. Funguje i  Národní poradenská linka na tel. 800 350 000 také v pracovní dny 10-18 hod. Telefonicky můžete konzultovat stav a případně dostat odkaz na případnou pomoc. Ohledně nastavení medikace se musíte osobně obracet na svého lékaře, který už zná Vaši anamnézu.
Postačuje takto?
Za Drogovou poradnu
HS