Pervitin
Patricka
Dobrý den chtěla bych se zeptat je mi 19 let sem uživatel pervitinu začala jsem Bouchat silné dávky od začátku co beru neměla jsem na tom dobre psichycke stavy nini sem 8 dni čistá a už 2 dny nemohu spát mám noční můry budim se až 10 krát za noc s křikem občas mám i hlasy v těch snech nemůžu křičet jako bych byla ňema docela mě to začíná desit sem na sebe hrdá ze sem čistá 8 dni ale sny mi tak nak podlamuji kolena. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
asi nedopatřením jste zadala totožný dotaz 2x - odpověď kopíruji níže. Ještě mě napadá, zkuste popíjet bylinný čaj z meduňky, má zklidňující účinky.
Držím palce!
MK
Kopie:
Nejprve gratuluji k vysazení pervitinu, je to skvělé, že se Vám to podařilo, určitě vydržte dál. Nepříjemné sny k vysazení patří, není to nic neobvyklého. Chápu, že je to nepříjemné, ale zkuste to vydržet, postupně by se mělo vše srovnat. Netuším, jak dlouho Vaše užívaní trvalo a jak pro Vás bude obtížné nebo ne v abstinenci pokračovat. Bylo by rozumné spojit se s nějakou odbornou službou, kde byste mohla vše, co potřebujete, nezávazně probrat a podpořila svou motivaci, uvažovala jste o tom? Rádi Vám poskytneme kontakty, stačí uvést jaká města máte poblíž a dobře dostupná.
Rozhodně doplňte veškeré vitamíny a minerály (především vápník, hořčík, zinek), udržujte pitný režim (nealko) a vyvážně se stravujte.
Přeji dostatek sil! V případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová