Drugtester
Cenys
Zdravim
Chci se zeptat
Stala se mi takova neprijemnost
Asi po 7 mesicich neuzivani zadnych drog jsem si o dovolenou s kamarady dal pervitin cca 0,4 g
Po 8 dnech me zastavila policejni kontrola za volantem
Byl tam maly naznak metamfetaminu
Podstoupil jsem testy na krev i na moč
Cekam na posudek a chce ho pak ode me i zamestnavatel
Chci se zeptat kolik % je mozny ze vyjdou testy pozitivni ?
Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
orientační údaje detekce u látky pervitin z krve se uvádí 1 až 3 dny, ale nemohu Vám zaručit, že to tak bude.
Jak jsem již uvedla, jde pouze o údaje orientační, vždy závisí na několika faktorech, jako je intenzita a frekvence užití, kvalita konzumované látky a individualita organismu, může to proto být u každého trochu jinak.
Netuším, zda jste byl těch 7 měsíců abstinence v kontaktu s nějakým léčebným zařízením nebo abstinoval svépomocně. Každopádně by stálo o tom, co se teď stalo, s někým pohovořit, abyste se v tom všem lépe vyznal a propříště se relapsu vyhnul, pokud tedy stojíte o to v abstinenci pokračovat. Pokud nevíte, kam zajít, rádi Vás vhodně nasměrujeme, stačí napsat kde žijete nebo jaká města máte v dobrém dosahu.
Mějte se zatím hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová