Zorničky po LSD
Anny
Dobrý den. Mohou být zvětšené zorničky po LSD hodně dní? a nechápu pojem - v horizontu hodin, ono je to asi individualní ale jestli jsou mohou být zvětšené třeba 3-4 dny :D

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Anny,
díky za Vaši důvěru. Rozšíření očních zornic (neboli mydriáza) po užití LSD by mělo zmizet v horizontu (to znamená do) několika hodin po užití, nejpozději většinou do druhého dne.
Účinek LSD a s ním spojené rozšíření očních zornic se může odvíjet od mnoha faktorů. Nejčastěji od množství užité dávky, kvality, zdravotní a psychické kondice, metabolického systému jednotlivce a také na dalších okolnostech. Jestli je LSD užito nalačno, v kombinaci s dalšími drogami nebo léky, včetně alkoholu.
Pokud by rozšíření zornic přetrvávalo několik dalších dní nebo přicházeli další komplikace, neváhejte se obrátit na Vašeho lékaře.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová