Mám vyhledat lékaře?
Nika
Dobrý den, ve středu v noci jsem užila tři ataraxi (protože jsem nemohla usnout), dávala jsem si poslední dobou občas. Ve čtvrtek večer cca ve jsem měla tři piva, mojito a nitrožilně piko, údajně malé množství (předtím během dvou měsíců jsem zkusila poprvé nosem dvakrát), poté jsem měla další dvě piva. Spala jsem hodinu. Pátek jsem si večer dala dvě piva, abych usnula ale spala jsem dvě hodiny, zkusila jsem atarax a spala další hodinu. Pátek i sobota velký třes a bušení srdce, špatné dýchání (jsem astmatik a mám vysoký KT - užívám léky). V sobotu jsem i v tom stavu jela na fesťák, pocit, že zkolabuju..ale večer jsem měla několik piv a jednoho panáka (promíchávala jsem s nealkem), konečně jsem spala na neděli asi 10 hodin, z neděle na pondělí též nějakých 10 hodin. Jde o to, že se mi stále motá hodně hlava, jsem malátná, mám střevní problémy a bolí mě ledviny..neděle, pondělí jsem neměla vůbec nic (alko, lék) a pořád mi není dobře a nevím, zda se mám zítřejší den obrátit na lékaře..nechce se mi k mému praktickému (se zdravotní sestrou se známe), tak zda pohotovost nebo urgent psychiatrie (ještě zmíním, že je to měsíc, co jsem vysadila antidepresiva). Předem děkuji za odpověď. Nika

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Niko,
děkujeme za dotaz. Vzhledem k limitům internetového poradenství, bych Vám doporučila osobně si zajít na vyšetření somatického stavu. Předpokládám, že kombinací všeho, co jste užila v krátkém časovém sledu, zdravotního stavu a nedostatkem odpočinku, Váš organismus na to takto zareagoval. Jako astmatik s hypertenzí, budete vnímavější na zátěž v tomto ohledu.
Doporučovala bych Vám být do budoucnosti opatrnější a nevystavovat se rizikům s injekční aplikací pervitinu, kdy si nejste vědoma kvality a množství drogy. Kombinace alkoholu, pervitinu a Vašich zdravotních obtíží je opravdu zbytečné hazardování se svým zdravím. Zkuste si nyní dát pauzu, zkusit odpočívat, dodržovat pitný a bohatý na vitamíny stravovací režim. Hlavně nepřeceňujte své limity.
Za Drogovou poradnu
HS