Pomoc se závislosti
Dáda
Dobrý den chtěla bych se zeptat jakou mohu očekávat pomoc při dlouhodobé závislosti na pervitinu?
Už mnohokrát jsem zkoušela abstinovat ale po dvou dnech se mi udělá tak zle, že nevydržím a opět si pervitin vezmu. Návrhy psychiatra o detoxu, který spočívá v tomtéž jen násilnější formou prý mají být řešením. Myslím, že i šarlatán by dokázal pomoci více jenže se nechci svěřit do rukou šamanů a jim podobných. chtěla bych se obratit na odborníky a skutečnou medicínu.
Když bych i připustila, že detox něco vyřeší co pak?
Jednou jsem to vydržela skoro měsíc jenže poté už jsem to sama dál nedokázala. Chyběla mi nějaká pomoc a slova od psychologa na terapii o tom, že musím vydržet opravdu nejsou dostačující.
Skutečně dnešní lékař v tomto případě nezná více moudra než jen slova musíte vydržet? To si umím poradit i sama a nepotrebuji k tomu mít lékařské vzdělání.
Prosím tedy o vyjádření a případně na koho se mohu obrátit aby mi pomohl a zahrnul do mé léčby skutečnou medicínu?
Děkuji předem váš čas se tomuto věnovat.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dádo, zdravím Vás,
děkuji Vám za dotaz a důvěru. Je skvělé, že chcete začít s léčbou. Bohužel takto po internetu a bez dalších informací o Vás Vám nedokážu poradit a nabídnout vhodný typ služby přímo pro Vás.
Určitě by bylo snadnější, kdybyste napsala, z jakého města pocházíte - mohla bych Vás lépe nasměrovat. Níže vám posílám odkaz na mapu, kde si můžete pro vhodné zařízení najít.
Je fajn se nejprve objednat na úvodní konzultaci do nějaké adiktologické ambulance nebo kontaktního centra a vše probrat osobně. Dle toho Vás pak mohou kolegové lépe nasměrovat na vhodný typ služby.
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Léčba závislostí je běh na dlouhou trať, ale často se vyplatí. Je pravdou, že samotný detox sám o sobě často bez návazné péče nic nevyřeší.
Stačí takto?
Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Držím Vám palce!
S pozdravem,
Nikol Spůrová