Metabolity z pervitin latka
Kruta
Dobry den,
Mam dulezity dotaz, po například nosni aplikaci nejakeho pervitinu, je Samozrejme to, že latka po uziti vlastně "obali" I neuroreceptory?
Nevite jak na to detoxikacne? Nejakou podpurnou latku, která zbavi neuroreceptory zbylych "necistot"???
Dekuji predem za odpoved,
S pozdravem,
Barenka

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Neuroreceptory, jsou struktury na povrchu nervových buněk. Reagují na chemické látky -> neurotransmitery. Díky nim jsou mezi sebou buňky schopny přenášet nervové signály, což je jejich hlavním úkolem.
Pokud někdo užije pervitin, zvýší se uvolňování neurotransmiterů a zablokuje se zpětné vychytávání do buněk. To způsobí, že tyto látky zůstanou déle mezi jednotlivými buňkami. Povrchy buněk -> neuroreceptory jsou tedy mnohem déle stimulovány, než by tomu bylo bez užití drogy.
Dlouhodobým užíváním dochází k poškození neuroreceptorů a celkově k problémům přenosů informací v nervovém systému, což může způsobit např.  problémy s náladou, pamětí, chováním, abnormální pohyby atd.
Pokud člověk začne abstinovat, tak mohou některé buňky začít s opravou poškozených neuroreceptorů a buněk. Některé neuroreceptory se mohou zotavit a začít pracovat lépe, ale u některých nemusí dojít k úplné obnově.
Regenerace neuroreceptorů závisí na mnoha faktorech, jako je délka a intenzita užívání pervitinu, celkový zdravotní stav. U některých lidí může docházet k větší regeneraci, zatímco u jiných to může být obtížnější.
K Vaší otázce, neexistuje žádná látka, která by mohla neuroreceptory zbavit zbylých nečistot. Aby se buňky dostaly do nejlepší možné kondice je důležité abstinovat a dodržovat zásady zdravého životního stylu.
Stačí odpověď takto? Pokud bychom Vám mohli ještě nějak pomoci, poradit, tak se na nás obraťte.
Markéta