Záněty z pika
Magda
Dobrý jsem po dlouhé jízdě a začalo mě nezkutecne bolet v uších a v krku, je mozne že je to nějakým šmelem nebo to s tím nemá nic společného?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Magdo,
děkujeme za Váš dotaz.
To, o jak "čistou" látku se jednalo, se nemá smysl dopátrávat. Výsledek už stejně nezjistíme.
Píšete, že jste po dlouhé jízdě. Vaše obtíže mohou být způsobené samozřejmě i tím. Člověk zapomíná na své potřeby, málo jí, pije, nespí... Všechny tyto skutečnosti mohou způsobit i Vámi zmíněné problémy.
Druh věc je i to, že jste mohla pouze nastydnout a dostala zánět středního ucha. To každopádně nezjistí nikdo jiný než Váš praktický lékař.
Dejte si teď dostatek času na regeneraci -> neužívejte, dejte si nějaké dobré jídlo, doplňte vitamíny, hodně pijte a pokuste se vyspat. Pokud by obtíže neodešly do pár dní jako klasický dojezd, navštivte svého PL. Pokud by se zhoršovaly, tak navštivte lékařskou pohotovost.
Pokud byste potřebovala, klidně se na nás znovu obraťte.
Markéta