komplikace užívání pervitinu
j
dobrý den, o víkendu jsem měl pervitin a teď mě bolí břicho a chtěl jsem vědět, jaké to má důsledky, když si s mým problémem

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
díky za vaši důvěru a dotaz. Internetové poradenství má bohužel své limity. Nejen my, ale ani nikdo jiný Vám na dálku spolehlivě neřekne, co Vám bolesti břicha způsobuje. To může pouze lékař, poté, co Vás vyšetří.
Píšete, že jste užil o víkendu pervitin. Bolesti břicha po užití pervitinu nebývají až tak obvyklé, ale nelze je také ani vyloučit. Vaše potíže samozřejmě také nemusí s užitím pervitinu souviset.
Bylo by tedy vhodné vyloučit nějaké somatické komplikace a doporučuji Vám se obrátit na ošetřujícího lékaře. Nebojte se s ním otevřeně promluvit. Vyhledat lékařskou péči rozhodně není trestné ani po užití návykových látek.
Stačí takto? Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová