Kokain
Petr
Dobrý den.. Otázka ještě k tématu 427601.
Zajímá mě zda byl Teda kokain riznuty metafetaminem, a když píšete že kokain je dohledatelny v krvi do 24h a i kdyby Teda byl riznuty může se to ukázat na testech z krve? Když si policie vyžádala jen test na kokain? Je pak možný kokain dohledat a bude aktivní v testech? Když to bylo po 10 dnech? A metafetamin nebyla žádost o test. Děkuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Petře.
Díky za doplňující dotazy.
To, jestli byl kokain "říznutý" pravděpodobně nezjistíme. V současné chvíli by se to dalo zjistit pouze z testu v toxikologické laboratoři. Ale jak jsem psala již v předešlé odpovědi, mohlo dojít i k falešné pozitivitě.
I kdyby byl kokain naředěný čímkoliv, tak se může ukázat v krevních testech.
To jestli bude aktivní v testech Vám nepovím. Je to velmi individuální záležitost. Záleží vždy na konkrétním člověku, dávce, čistotě látky atd.
Držím palce, ať je vše v pořádku.
Pokud budete potřebovat klidně se ještě ozvěte.
Markéta