Dá se léčit flashback?
Tomáš
Chci se zeptat jestli jdou nějak podltačit intenzivní flashbacky z Marihuanny.Pár měsíců zpátky jsem užil velmi vysokou dávku.A nyní se mi to vrací docela intenzivně.existuje něco co to zmírní nebo vyléčí?Vidim v tom docela problém protože látka v těle není.Prostě jen silné flashbacky které jsou neobyčejně dlouhé.Nedá se s tim uplne fungovat proto kdyby to šlo alespoň něčím zmírnit?Je něco takovýho?předem Děkuju za pomoc.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Tomáši.
Díky za Váš dotaz.
Věřím, že je velmi nepříjemné s flashbacky fungovat. Nejlepší by bylo vyzkoušet kontaktovat psychoterapeuta/tku. Terapie je fajn nástroj na zvládání těžkých situací. Může Vás naučit jak pracovat se stresem a úzkostmi, naučit se strategie jak fungovat při opakování obtíží...
Je to ale práce, výsledek není okamžitě, každopádně se určitě vyplatí.
Doporučila bych Vám podívat se na stránky Vaší pojišťovny, kde najdete informace zda a jak poskytuje finanční příspěvky na podporu duševního zdraví, tedy i na psychoterapie.
Pokud by pro Vás byla osobní sezezní obtížná, je možnost vyzkoušet i terapii online. Např. www.hedepy.cz nabízí velkou řádku terapeutů. Pokud by Vám terspeut po prvním sezení nebyhovoval, vrátil se Vám peníze.
Zde přikládám další užitečné odkazy:
https://nepanikar.eu/terapie/
https://www.psychoterapeuti.cz/adresar-psychoterapeutu
https://czap.cz/
Pokud byste potřeboval, klidně se na nás znovu obraťte.
Markéta