Kouření pervitinu
Lojza201413
Dobry den nastupuji do noveho zaměstnání jsko manažer obchodu, ve ctvrtek jdu na zdravotní prohlídku kam mam donést i moč, napisled jsem kouril pervitin vcera to je v pondělí, jak dlouho muze tato latka v moči byt i přes tuto aplikaci kouřením???
A používají pri těchto laboratornich vyšetření test na drogy???

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Lojzo201413,
omlouváme se za pozdější odpověď, kdy už zřejmě znáte výsledek laboratorního vyšetření. Pravděpodobně by tam záchyt byl, orientačně lze zachytit pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Jsou to pouze údaje orientační, může to být dost individuální s ohledem na frekvenci užití, na kvalitu konzumované látky a schopnost organismu se s procesem odbourání vypořádat.
S používáním testů na drogy u vstupních vyšetření záleží na odbornosti ( u některých prac.pozic je to požadavek), požadavku zaměstnavatele po zkušenostech apod. Stává se to více standardní záležitostí než v minulých letech.
Za Drogovou poradnu
HS