Kokain
Petr
Dobry den. Chtěl jsem se zeptat když jsem užil kokain po přestávce třeba cca 5mesicu a užil jsem ho před 10 dní jenom jednou. A pak jsem řídil a po 1 dnes mě zastavila policie a na testu na sliny jsem měl pozitivní kokain ale lehkou čárku. Na druhý test dokonce kokain a nějaký náznak pervitinu. A nechal jsem se odvést má krev aby se zjistilo co a jak. A otázka je takový je možný že by něco bylo v krvi? Na testech? Když jsem se všude dočetl kde to šlo že to většinou zmizí do 24h až 3dny? Když to užití bylo jenom 1 za dlouhou dobu a pak nic těch 10 dní? A do kdy je zjistitelny kokain v krvi na testech? Děkuji Petr

Odpověděl: Markéta Kordová
Petře, dobrý den,
orientační doba prokazatelnosti u kokainu se uvádí:
detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 h, sliny také 12 - 24h
Máme, ale zkušenost od klientů, že byla látka prokázána i déle. Pokud jste měl test pozitivní i na pervitin, je možné, že byl kokain pervitinem ,,říznutý" - není to neobvyklé.
V lékárnách jsou orientační testy běžné volně prodejné, doporučuji si je pořídit a před jízdou se příště sám otestovat, ať víte, jak si vedete. Pokud tedy budete ještě něco v budoucnu užívat.
Mějte se hezky, MK