Flesback
Robert
Zdravim chci se zeptat vcera jsem asi mel flesback z opiatu , ktere uz od 1989 neberu jeto normalni? A odkud se bere a jestli mam navstivyt lekare

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Roberte
děkujeme za dotaz a zkuste více popsat Váš stav podobný flash backu. Je to spíše typické u halucinogenů, stimulantů než opiátů. Někdy mohou vyvolat nepříjemný psychický stav bez užití drogy dlouhodobě zátěžové situace, stres, nedostatek spánku, kombinace všech těchto vlivů. Nechci Vaše obtíže bagatelizovat nebo naopak Vás vystresovat, tak je vhodnější jít to osobně zkonzultovat s odborníkem. Můžete využít poradenství v adiktologickém centru v blízkosti Vašeho bydliště k ujištění se, možná získání náhledu na situaci i s potřebnými informacemi. Mohou Vám případně dát kontakt na lékaře, pokud to bude potřeba. Napište a můžeme Vám dát odkaz nebo se můžete kouknout na web Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti v rubrice Mapa pomoci na http://www.drogy-info.cz/index.php/map/.
Za Drogovou poradnu
HS