Rozšířené zorničky
Míša
Dobrý den asi před týdnem jsem užil lsd, včera jsem si dal trochu trávy a mám rozšířené zorničky potřeboval bych poradit jak je zmenšit nebo za jakou dobu se zmenší

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Míšo,
děkujeme za dotaz.
LSD i marihuana způsobují rošíření zornic. Každý člověk po užití reaguje jinak a tak nejde přesně určit dobu, za kterou se zornice vrátí do normálu.
Osobně bych se přikláněla k tomu, že zornice zůstaly rozšířené po užití marihuany. Obecně platí, že by se do několika dnů měly zorničky vrátit do normálu. Pokud by se tak nestalo nebo jste pociťoval ještě nějaké neobvyklé příznaky, tak se obraťte na lékaře.
Co můžete udělat pro to, aby se rychleji vrátily do normálu? Snažte se pobývat v klidném prostředí, hodně odpočívejte, dejte si něco dobrého k jídlu a hodně pijte. To platí obecně vždy po užití. Vyhla bych se také další konzumaci minimálně v nejbližší době.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval, určitě se ještě ozvěte.
Markéta