Pocit pichani kuze
AM
Dobry den, uz se mi parkrat stalo při užívání mdma a kokainu ze jsem občas mela pocit jakoby me píchala kůže kdyz jsem se dotkla napriklad rukou nebo jen cítila mikinu na rukách tak jsem mela pocit ze me celá kůže picha. Zajímá me čím je to způsobené. Užívám příležitostně jednou za 1 měsíc někdy az po 3 měsících :) mockrát dekuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, AM,
díky za dotaz.
Pocity, které popisujete jsou celkem často popisované při užívání stimulantů, kam kokain i MDMA patří.
Tyto látky ovlivňují nervový systém a vnímání, což může způsobit různé reakce např. i pocity pálení/píchání kůže, přecitlivělost na dotek atd.
Děje se to proto, že užitím látky se mění hladiny neurotransmiterů v mozku a následně reaguje i nervový systém. To, jak tělo reaguje může být v každém případu užití jiné.
Dodržujte po jízdě kvalitní odpočinek, jídlo a doplňte vitamíny a minerály.
Pokud budete potřebovat, klidně se ještě ozvěte.
Markéta