Závislost na Modafinilu
Lara23
Dobrý den,Modafinil jsem brala 2 roky na povzbuzení do práce a do školy vždycky jsem si dala půlku a šla jsem, pociťovala jsem hrozně moc energie rychlejší myšlení celkově jsem i na tom psala práce do školy na maturitu, což jsem dala tři části na 1,2,3 sice ne já vyznamenání ale průměr jsem byla a papír mám. Akorát u modafinilu byl problém že mi bušilo hodně moc srdce ale to je na každém stimulantu, pak hodně moc chození na WC a pokaždé když jsem se napila tak jsem šla na malou si odskočit. Navíc po skončení účinků mne začala hodně moc bolet hlava i když člověk pije, a hubne se po tom i když chodíte jist tak se hubne 5 kg dole což jsem nechtěla. Jinak modafinil nelze sehnat stránky s modafinil zrušily protože to šlo z ciziny. A pak mám zkušenost z Ritalinem nic moc silnější je modafinil. Nu jinak nelegální drogy jsem nezkusila.Ale trápí mne že bych si to vzala znovu protože v práci jsem pomalejší a nějak mi nic nebaví,jsem unavenější.

Odpověděl: Markéta Kordová
Laro, dobrý den,
život se stimulanty není jednoduchý, pokud jsem to pochopila správně, teď nic už neužíváte (?). Zkuste to vydržet. Je jasné, že jste teď unavenější, tělo si zvyklo na energii, kterou jste mu dodávala. Je to tak trochu energie ,,na dluh" - organismus včetně psychiky jsou zkrátka díky tomu vyčerpané. Vše by se mělo časem srovnat, ale je třeba trpělivost.
Pokud byste si o tom chtěla s někým nezávazně pohovořit, můžeme Vám poslat vhodné kontakty, stačí jen uvést, jaká města máte v dosahu.
Mějte se hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová