píšu dále
Andy
Dobrý večer.
Omlouvám se, ze jsem se více nerozepsala.., měla jsem zlomené raménka, pas mi poškodil míchu ale už by to měla být v pořádku a hlavně jsem měla poškozenou hlavičku. Paměť, slova mi nějaké vypadla ale lepší se to.
Nevěděli zda tu budu nebo zemřu jelikož jsem byla měsíc a něco v umělém.
Může to třeba být tím, že lidé kteří to vaří tam nedávají to co by měli? Že někdy je to správné a někdy ne.

Odpověděl: Marie Saudková
Andy, děkuji vám za doplnění.
Vidím, že to s vámi bylo opravdu vážné. Je skvělé že jste tady!
V minulém dotazu jste psala, že užíváte pervitin 6 let. To je docela dlouhá doba. Možná už máte nějaké místo, poradenské, nebo kontaktní centrum, kam můžete zajít, když vás něco trápí, nebo když máte obavy o své zdraví.
Pokud takovou službu ještě nevyužíváte, bylo by dobré s tím začít. Níže vám posílám kontakt na pražské K centrum, pokud jste z jiného města napište nám odkud a my pro vás vhodný kontakt vyhledáme.
Přeji vám ať už je vám jen lépe. Když budete něco potřebovat zase se na nás obraťte.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/