Odvykání
Anka
Dobrý den, brala jsem 2 měsíce skoro každý den pervitin několikrát denně. Uvědomila jsem si že to není cesta a asi 4 den jsem nic neměla ale cítím se úplně vyčerpaná a psychicky rozhozená. Je nějaká možnost překonat tento stav nebo to chce jen čas?

Odpověděl: Markéta Kordová
Anko, dobrý den,
vyčerpání a změna nálad, bohužel, k tomu patří...vydržte!
Doplňte vitamíny, minerály (především vápník a hořčík), udržujte pitný režim (nealko), vyváženě se stravujte. Je třeba se si dostatečně odpočinout, doplnit vše co je třeba a dát tomu čas...
Gratuluji, že Vám po 2měsících došlo, že to není úplně cesta pro Vás!
Také by bylo rozumné přetrhat kontakty s drogovým světem (kamarádi/uživatelé, prodejci apod.). Pokud máte doma nějaké ,,zásoby" = zlikvidovat...
Pokud budete chtít, je možnost, si o tom pohovořit, nezávazně, anonymně, bezplatně, můžeme Vám poskytnout kontakty, stačí uvést města, která, máte v dosahu.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová